Schliessen
Schliessen

Zákazníci potvrdzujú TOP zákaznícky servis spoločnosti Hausengel: Nemecké zákaznícke ocenenie

Ktoré spoločnosti majú najviac spokojných zákazníkov a najlepšie služby? To bola opakovane hlavná otázka veľkého celoštátneho rebríčka "Nemecké zákaznícke ocenenie 2022/23", ktoré uskutočnilo Nemecké združenie pre spotrebiteľské štúdie (DtGV). Na tento účel bolo získaných viac ako 339 000 názorov zákazníkov na celkovo 2 589 spoločností z 258 odvetví. Hausengel vyniká obzvlášť pozitívne v sektore agentúrnych opatrovateľov a boduje s TOP zákazníckym servisom. Spoločnosť už po tretí raz za sebou dokazuje, že potreby zákazníkov hrajú hlavnú úlohu.

Siegel Deutscher Kunden-Award: Zum Dritten Mal in Folge TOP-Pflegekräftevermittler

"Nepredávame autá, ale sprostredkovávame služby založené na dôvere. V najlepšom prípade je starostlivosť a podpora v domácnosti pre každého veľkou oporou. Napriek tomu sa nikto nerozhoduje ľahko. Pre niektorých starších ľudí alebo príbuzných je spočiatku ťažké prijať myšlienku, že by mali vyhľadať pomoc zvonka. Preto, je veľmi dôležité poznať potreby rodín v situácii starostlivosti a reagovať na ne," vysvetľuje Juliane Bohl, členka predstavenstva spoločnosti Hausengel. Len tak sa dá dosiahnuť dobrá kvalita služieb. "Naším cieľom je posilniť domácu starostlivosť a podporu. Ľudia potrebujú správne služby v správnom čase a na správnom mieste.“    Na tento účel sa Hausengel spolieha predovšetkým na kvalitné odborné poradenstvo, keď zavolajú ľudia, v ktorých rodine sa vyskytol prípad dlhodobej starostlivosti, alebo ktorí by chceli vopred získať informácie. "Chceme záujemcom o radu poskytnúť solídny základ pre rozhodovanie. K tomu patrí aj odovzdávanie aktuálnych a správnych informácií. Okrem faktov je však rovnako dôležité počúvať a rešpektovať príslušnú históriu rodín," hovorí Bohl. Všetci poradcovia pre starostlivosť v Hausengel sú vyškolení odborníci z ambulantnej a akreditovanej opatrovateľskej služby Hausengel. Posudzujú situáciu rodín v oblasti starostlivosti z odborného hľadiska a preto môžu poskytnúť aj veľmi individuálne poradenstvo v oblasti organizácie starostlivosti v domácnosti. Počas celého obdobia starostlivosti majú rodiny k dispozícii stálu kontaktnú osobu. K vysokej úrovni orientácie na zákazníka prispieva aj núdzový telefón a všeobecne dobrá dostupnosť pre všetky otázky.

"Získanie Nemeckého zákazníckeho ocenenia nás veľmi teší a ďakujeme našim zákazníkom za ich dôveru a pozitívne hodnotenie," hovorí Bohl. Je dôležité, aby sme boli v úzkom kontakte so všetkými, ktorí sa podieľajú na starostlivosti. "Spätná väzba je pre našu prácu a optimalizáciu našich služieb nevyhnutná. Je skvelé, že nás za to ocenili touto cenou. V budúcnosti budeme naďalej pracovať na tom, aby naši zákazníci mohli cítiť kompletnú starostlivosť.  Obzvlášť nás teší, že sa spoločnosti už tretíkrát po sebe podarilo získať ocenenie TOP zákaznícky servis.

Pozadie nemeckého zákazníckeho ocenenia 2022/23

"Nemecké zákaznícke ocenenie 2022/23" je online prieskum medzi zákazníkmi, ktorí boli vybraní z hľadiska ich sociálno-demografických charakteristík tak, aby tvorili reprezentatívny prierez populácie. Do prieskumu boli zahrnuté len názory ľudí, ktorí boli zákazníkmi hodnotenej spoločnosti v posledných 3 rokoch. Skúsenosti so zákazníckym servisom v Hausengel hodnotili respondenti pozitívne na 10-bodovej škále (1 = katastrofálny, 10 = vynikajúci) a získali skóre 7,75. Ďalšie informácie o prieskume a jeho výsledkoch nájdete tu.

Ak ste s nami spokojní, odporúčte nás ostatným a získajte bonus 200,- € za Vaše odporúčanie!

Zabezpečte si prémiu teraz!