Každé dobré hodnotenie alebo odporúčanie Hausengel služieb je cenné a teraz pribudla čerešnička na torte: už tretí rok po sebe získal Hausengel pečať Deutschlandtest "Najlepšie opatrovateľské a podporné služby v Nemecku". Rovnako ako minulý rok sme vďační za všetky pozitívne a konštruktívne hodnotenia, ktoré nám umožnili dosiahnuť tento mimoriadny úspech. "Všetky dobré veci sú tri!", teší sa z ocenenia aj generálny riaditeľ Simon Wenz. "Toto opätovné ocenenie nezávislou štúdiou nás veľmi teší a utvrdzuje nás v našej každodennej práci."
Hoci vyhľadávače, ako napríklad Google a spol., zobrazujú celú škálu poskytovateľov a možností, je čoraz ťažšie nájsť medzi nimi skutočne najlepšieho poskytovateľa služieb. Preto vám pri orientácii pomáhajú štúdie a ocenenia. Tento rok analyzoval nemecký trh Inštitút pre manažment a ekonomický výskum (IMWF) v mene Deutschland Test a obchodného časopisu Focus-Money.
Štúdia ukazuje, ktorým spoločnostiam Nemci najviac dôverujú. Na tento účel bolo pomocou metód počúvania sociálnych sietí preskúmaných približne 20 000 značiek a spoločností. Názory zákazníkov z mnohých zdrojov na internete sa zaznamenávajú a vyhodnocujú v databáze. Spoločnosti, ktoré v tejto najväčšej štúdii zákazníckych recenzií dosiahli mimoriadne pozitívne výsledky, boli ocenené - vrátane Hausengel.
Čo však zákazníci na Hausengel obzvlášť oceňujú?
- Viac ako 17 rokov skúseností. Spoločnosť bola založená v roku 2005 z vlastnej rodinnej histórie a potreby, čo znamená 17 rokov skúseností v oblasti starostlivosti. Z toho sa vyvinula empatia, povedomie o kvalite a široká škála každodenných podporných služieb.
- Kvalifikovaní opatrovatelia. V skupine Hausengel je 14 000 opatrovateľov z východnej Európy. Spoločnosť sama prijíma opatrovateľov a starostlivo ich pripravuje na ich pôsobenie v Nemecku. Na štátom uznávanej Hausengel akadémii majú možnosť absolvovať ďalšie vzdelávanie v oblasti ošetrovateľstva a starostlivosti.
- Individuálna pomoc. Vyškolení poradcovia a široká ponuka ďalších služieb ponúkajú individuálnu podporu v závislosti od osobnej situácie.
"Vytváranie sietí a výmena skúseností s našimi zákazníkmi a partnermi sú základom nášho ďalšieho rozvoja a vysokých štandardov kvality, ktoré si každý deň kladieme. Našu zásadu - kompletná starostlivosť - berieme doslova. Dobrá dostupnosť, komplexná ponuka poradenských služieb, ako aj rýchla pomoc podľa potrieb v každej fáze starostlivosti sú pre nás samozrejmosťou," zhrnul Wenz.
Viac informácií o aktuálnom ocenení nájdete tu (od augusta).