Avšak Hausengel franšízanti, ktorí majú kompletnú starostlivosť, sa nemusia ničoho obávať. V prípade všetkých problematických otázok dostanú odbornú podporu. Telefonické poradenstvo poskytujú kvalifikovaní zdravotnícki pracovníci a zamestnanci nemeckej opatrovateľskej služby. Poradenstvo je určené opatrovateľom, ktorí chcú získať odpovede na otázky týkajúce sa starostlivosti počas pobytu v Nemecku a nemá formu lekárskeho poradenstva, ale poskytujú ho kvalifikované osoby s príslušným vzdelaním a skúsenosťami. Naši poradcovia ponúkajú svoje vedomosti bezplatne a pomáhajú riešiť problémy, ktoré sa vyskytnú počas zadania. Či už ide o problém s príjemcom starostlivosti alebo o neočakávanú situáciu počas výkonu služby, sme tu pre Vás.
Ako to funguje? Každý opatrovateľ má svojho osobného poradcu, ktorý je vždy prvým kontaktným bodom v Hausengel. V prípade akýchkoľvek otázok by sa mali v prvom rade obrátiť na nich. Priamy kontakt na všetkých poradcov nájdete na našej webovej stránke. Okamžité poradenstvo je k dispozícii počas našich pracovných hodín, t. j. od pondelka do piatku od 8.30 do 17.30 hod. Požiadavky, ktoré prídu mimo týchto hodín a počas víkendov, sa vybavia čo najrýchlejšie v nasledujúci pracovný deň. Sme tu pre našich opatrovateľov vždy, keď nás potrebujú.